U principiu di funziunamentu di i luci di strada solare

Panoramica di u Solar Street Light
Luce di strada solarehè alimentatu da cellule solari di siliciu cristallinu, batteria sigillata senza mantenimentu (batteria coloidale) per almacenà energia elettrica, lampade LED ultra-altu luminosu cum'è fonte di luce, è cuntrullata da un controller di carica / scaricamentu intelligente, utilizatu per rimpiazzà u tradiziunale. illuminazione stradale di l'energia publica, senza bisognu di mette cavi, senza alimentazione AC, senza costi di elettricità;alimentazione DC, cuntrollu;cù una bona stabilità, longa vita, alta efficienza luminosa, facilità d'installazione è mantenimentu, altu rendiment di sicurezza, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, vantaghji ecunomichi è pratichi, pò esse largamente utilizatu in strade principali è secundarie urbane, cumunità, fabbriche, attrazioni turistiche, vittura. parchi è altri lochi.
U sistema di luci di strada solare hè custituitu da pannellu solare, batteria solare, controller solare, fonte di luce principale, scatula di batteria, testa di luce principale, polu di luce è cable.
Principiu di travagliu di l'illuminazione di strada solare
Sottu u cuntrollu di u controller intelligente, u pannellu solare assorbe a luce solare è a cunverta in energia elettrica per via di a luce di u sole.
Cumpunenti di u lume di strada solare
1. Panel solar
Pannelli solari perluci di strada solarefurnisce i cumpunenti di l'energia, u so rolu hè di cunvertisce l'energia luminosa di u sole in l'electricità, trasmessa à l'almacenamiento di a bateria, hè u valore più altu di cumpunenti di luci di strada sulari, cellule solari, l'usu primariu di siliciu monocristalinu cum'è materiale, in cellule solari per prumove è influenzà u pirtusu di junction PN è u muvimentu di l'elettroni hè u fotoni di u sole è u calore di a radiazione luminosa, chì hè di solitu chjamatu u principiu di l'effettu fotovoltaicu.Oghje u putere di cunversione fotovoltaica hè più altu.L'ultime tecnulugia avà include ancu cellule fotovoltaiche di film sottili.
2. Batteria
A bateria hè a memoria di l'energiau lume di strada solare, chì cullerà l'energia elettrica per furnisce u luminu di strada per compie l'illuminazione, perchè l'energia di input di u sistema di generazione di energia solare fotovoltaica hè estremamente instabile, per quessa, di solitu deve esse equipatu di un sistema di batterie per operare, di solitu cù piombo. batterie à l'acidu, batterie Ni-Cd, batterie Ni-H.A selezzione di a capacità di a bateria di solitu seguita i seguenti linee guida: prima di tuttu, sottu a premisa di suddisfà l'illuminazione notturna, l'energia di u modulu di a cellula solare durante u ghjornu hè almacenata quant'è pussibule, inseme cù l'energia elettrica chì pò esse almacenata. per suddisfà i bisogni di illuminazione di i ghjorni successivi di pioggia di notte.
3. Controllore di carica solare è scaricamentu
U cuntrollu di carica solare è scaricamentu hè un equipamentu impurtante perluci di strada solare.Per allargà a vita di u serviziu di a bateria, e so cundizioni di carica è scaricamentu deve esse ristretta per impedisce a batteria di sopracarcà è di carica profonda.In i lochi cù grande differenze di temperatura, i cuntrolli qualificati anu ancu avè una funzione di compensazione di temperatura.À u listessu tempu, u controller sulari deve ancu avè a funzione di cuntrollu di u lume di strada, cù u cuntrollu di u lume, a funzione di cuntrollu di u tempu, è duverebbe avè una funzione di carica di cuntrollu di taglio automaticu di notte, per facilità l'estensione di u tempu di travagliu di u lume di strada in i ghjorni piovosi.
4. Surghjente di luce LED
Qualessu tipu di fonte di luce hè aduprata per l'illuminazione di strada solare hè u scopu principale di s'ellu i lampi solari è e lanterne ponu esse aduprati nurmale, di solitu lampi solari è lanterne utilizanu lampade à risparmiu energeticu di bassa tensione, fonte di luce LED, etc. fonte di luce LED d'alta putenza.
5. Light pole light frame
Luce di stradaL'installazione di u polu supporta i lampi di strada LED.


Tempu di Postu: Dec-10-2021