Luci di strada sulari per cumu prutegge contra i fulmini

L'estiu hè a staghjoni di frequenti tempeste, per l'esternoluci di strada solare, hè assai necessariu di stallà a prutezzione di u lampu, per via di a so altezza, etc.. Hè facilitu per esse attaccatu da i lampi elettrici, i lampi di strada sulari, i fulmini di strada sò principalmente quattru tippi: overvoltage switch, deve esse fulmini, fulmini conduttivi, fulmini diretti. .Allora i lampi di strada solari à cumu prevene i fulmini?Per questu prublema, u prossimu illuminazione ambra per tutti per intruduce.
Prima, u corpu polu à riceve flash
In ordine per impediscenu fulmini da chjappà direttamente u polu di lampi di strada sulari, u polu ci vole à esse fattu in un catcher lampu, tantu ca quannu fulmini pò purtà direttamente u fulmini à sè stessu, à impegnà scaricamentu di fulmini direttu.
Siconda, messa a terra elettrica
1. Terra protettiva
Per prevene a perdita di l'equipaggiu quandu mette in periculu a sicurità di e persone è di l'equipaggiu, tutti l'equipaggiu elettricu esposti à e parti conduttive attraversu a resistenza di messa à terra di u filu di messa à terra duveranu esse in linea cù i requisiti di azzione di installazione di protettore di fughe.
2. U travagliu à terra
Direttamente a terra u puntu neutru di a reta di putenza di bassa tensione, a resistenza di a terra di u sistema deve esse menu di 10Ω.
3. A terra di fulmini
Per impediscenu l'equipaggiu elettricu da i colpi di fulmini, u parafulu, u filu di fulmini è l'arrestatore di fulmini è altri dispositivi di prutezzione di fulmini per a terra, a resistenza di terra deve esse menu di 10Ω.
Trè, zero di metalli
A cunchiglia di metallu di l'equipaggiu elettricu, u quadru di metallu, etc. è a cunnessione di terra neutra.U filu di terra deve esse usatu filu insulated, è aduprà a linea sana, senza ghjunti in u mezu.Lightning arrester grounding line deve esse sceltu à a corta distanza à a linea grounding.Dispositiu di prutezzione linea di fasi area di sezione trasversale di S ≤ 16mm2, filu di messa à terra è linea di prutezzione piccula area di sezione trasversale di S, filu di messa a terra 16 ≤ 35 è linea di prutezzione piccola area di sezione trasversale di 16, S > 35 filu di messa a terra è linea di prutezzione piccula area seccionale di S / 2, filu di messa à terra saldatura lunghezza azzaru pianu ≥ 2 volte a larghezza di l'azzaru pianu.
Quartu, a prutezzione di u circuitu
Stallazione di un protettore di fulmini solare speciale, secondu u disignu di tensione di alimentazione di u lampu di strada solare, u clima di fulmini, u circuitu di lampi di strada solare serà generatu da induzione elettrostatica o induzione elettromagnetica di una tensione di punta brusca o corrente di punta brusca attraversu, affettendu u LED solare. equipaggiu di lampione stradale.Luce di strada solareProtettore di fulmini spiciali hè di prutezzione di a tensione di surge di a linea elettrica, pò evità u stessu spaziu di luci di strada solare fenomenu di danni di fulmini.
U sopra nantu à i lampi di strada sulari cumu prutegge contru à i lampi per voi di sparte quì, in breve, in a stagione di frequenti temporali, u travagliu di prutezzione di i lampi di strada sulari deve esse fattu in anticipu, in cunfurmità cù u metudu di funziunamentu di sopra, pò evite in modu efficaceluci di strada solarein u casu di fulmini causati da danni innecessarii.

https://www.amber-lighting.com/solar-streetlight/

Tempu di Postu: Feb-09-2022