Cumu allargà l'usu di luci di strada solare in i ghjorni nuvole è chiuvuti

Credu chì tutti sapemu chì i luci di strada solari si basanu nantu à a cunversione di l'energia di u sole, è almacenati in a bateria per assicurà chìluci di strada solaresplendore, tandu ci sarà una preoccupazione, luci di strada sulari in tempu piovosa affettanu u tempu di illuminazione di i lampi di strada?Per esempiu, cumu allargà l'usu di luci di strada solare in i ghjorni nuvole è chiuvuti?Oghje Amber Lighting vi riunite per discutiri stu prublema.
Luci di strada solareà scuntrà un pirìudu più longu di usu cuntinuu di i ghjorni nuvole è chiuvutu, in u disignu, ci sò trè aspetti bisognu di cresce a cunfigurazione.
Unu, per migliurà l'efficienza di cunversione di pannelli solari, da una banda, pudete sceglie una efficienza di cunversione più altu per unità di superficie di pannelli solari, da l'altra banda, pudete ancu aumentà l'area di pannelli solari, vale à dì, per aumentà. u putere di i pannelli solari;
Siconda, aumentà a capacità di a bateria, perchè l'energia solare ùn hè micca una energia di furnimentu cuntinuu è stabile, allora deve bisognu di un dispositivu di almacenamentu per almacenà l'electricità, è dopu in un modu stabile è sustinevule.
U terzu puntu hè da u puntu di vista tecnicu, chì hè, à traversu i mezi tecnichi à ghjunghje sin'à regula putenza intelligente, ghjudiziu intelligente di e cundizioni climatichi recenti, pianificazione raghjone di u putere di scaricamentu.
U sopra nantu à cumu allargà l'usu di luci di strada sulari in i ghjorni piovosi per tutti per sparte quì, avà a tecnulugia intelligente hè stata abbastanza matura, u cuntrollu intelligente di i lampi di strada solare, secondu u clima, u tempu di illuminazione, a putenza di a batteria chì resta, intelligente. mudificazione di a putenza luminosa, maximizà l'usu di i ghjorni piovosi, pò rinfurzà assai a sicurezza stradale in u malu tempu, u rendiment eccezziunale di a tecnulugia per risolve i prublemi pratichi in l'usu di l'illuminazione stradale.


Tempu di Postu: Feb-16-2022