A fonte più economica di generazione di energia - ventu solare

U mercatu per i grandi impianti fotovoltaici in Cina hè diminuitu di più di un terzu in u 2018 per via di l'aghjustamenti di a pulitica cinese, chì hà generatu una onda di equipaghji boni in u mondu, chì guidanu i prezzi di riferimentu globale per i novi fotovoltaici (senza traccia) finu à $ 60 / MWh in u mondu. seconda mità di 2018, calata 13% da u primu trimestre di l'annu.
U costu di riferimentu globale di BNEF per a generazione eolica in terra era $ 52 / MWh, in calata di 6% da a prima metà di l'analisi di 2018.Questu hè stata ottenuta in un sfondate di turbine boni è un dollaru forte.In l'India è u Texas, l'energia eolica in terra senza subvenzione hè avà à u prezzu di $ 27 / MWh.
Oghje, l'energia eolica supera i pianti di ciculu cumminatu di gasu (CCGT) furniti da gas di scisto economicu cum'è una fonte di nova generazione di massa in a maiò parte di i Stati Uniti.Se i prezzi di u gasu naturale superanu $ 3 / MMBtu, l'analisi di BNEF suggerisce chì i CCGT novi è esistenti seranu in risicu di esse rapidamente sottumessi danovu solareè energia di u ventu.Questu significa menu tempu di esecuzione è più flessibilità per e tecnulugie cum'è e piante di picchi di gas naturale è e batterie chì facenu bè à tassi d'utilizazione più bassi (fatturi di capacità).
I tassi d'interessu elevati in Cina è i Stati Uniti anu pressu à l'alza nantu à i costi di finanziamentu per u PV è u ventu in l'ultimi dui anni, ma i dui costi sò nani da u costu di l'equipaggiu in diminuzione.
In l'Asia Pacificu, l'impurtazioni di gas naturale più caru significanu chì e novi centrali di gasu di ciculu cumminatu restanu menu cumpetitive cà e nuove centrali di carbone à $ 59- $ 81 / MWh.Questu resta una grande barrera per riduce l'intensità di carbone di a generazione di energia in questa regione.
Attualmente, e batterie di cortu termine sò a fonte più economica di nova risposta rapida è capacità di punta in tutte l'ecunumie maiò eccettu i Stati Uniti.In i Stati Uniti, u gasu naturali à pocu pressu furnisce un vantaghju per e centrali energetiche di gas naturale.Sicondu un rapportu recente, i costi di a batteria scenderanu un altru 66% da u 2030, postu chì l'industria di fabricazione di veiculi elettrici cresce in modu esponenziale.Questu, à u turnu, significa i costi di almacenamentu di a batteria più bassi per l'industria di l'energia elettrica, riducendu i costi di l'energia di punta è a capacità flessibile à livelli mai ottenuti prima da e piante di punta tradiziunali alimentate da fossili.
Batterie co-locate cù PV o ventu sò diventate più cumuni, è l'analisi BNEF mostra chì i novi impianti solari è eolichi cù sistemi di almacenamentu di batterie di 4 ore sò digià cuncurrenti in costi senza sussidi paragunati à e novi impianti di carbone è di gas. Australia è India.


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021